follow me

Monday, January 20, 2014

Hilang...

Assalammualaikum...
Hye readers...
Lama xupdate kn..
Bukan xde cerita.. banyak cerita nak share.. tapiiii..emmm...
Entry kali ni tajuk HILANG!
sape hilang??
aku yg menghilang? or ade org lain yg menghilang begitu sahaja..
Aku menghilang mmbawa diri yang kecewa...
kecewa sebab dulu aku ade seseorang tu.. now ntah ilang ke mana..
2 bulan lebih menghilang.. mula2 rase mcm2 perasaaan..
skrg bila org sebut jer nama dier.. hnya tinggal sebak jer..
Knp perlu snyp sdgkn dulu ok jer?
Aku cuma xsuka sikap dier yg suka berpura2..
Nampak berani tapi dalam diam ade benda yang disorokkan..
Dier rase aku dah lupa dier.. itu sume silap..
Aku cuma mahukan seperti dahulu..
Bila dibiarkan.. terus menyakitkan hati ni..
Dah tau aku xsuka.. pg memaksa..
Maaf bla dpksa sebegitu.. aku xkn biarkan..
Biarlah.. xsume org paham ape aku rase..
Aku pon mcm org lain jugak.. ade hati dan perasaan..
Aku pon perempuan or wanita...
Walaupon xnmpk usaha yg sama mcm dier nk kn sesuatu or seseorang dlm mnyelesaikan mslh ni..
Aku harap dier xpernah lupe aku yg bernama ILYA NUR FATEEN OTHMAN..
Yang pasti aku xpernah buang dier dr hidup aku..
Until now i juz pray for the best utk dier..
Hargailah anugerah dan amanah yang Allah dah berikan kpd kamoo..
Sblm satu persatu nikmah yg Allah bg ditarik blik dr hidup kamoo..
Salam rindu... huhuhu

0 comments:

8share