follow me

Monday, September 22, 2014

Come back Home!

Assalammualaikum mind spoken!
Long time not update here..
Ade ker orang jenguk blog aku ni?
Takde kot..
If ade.. Terima kasih d ucapakn..
Sorry laa yer.. dengan kemalasan n xde masa nk menaip kat cni, blog ini diabaikan..
Tapi actually ak masih jer meluah n mengarang kisah aku..
Dimana?? JENG JENG JENG! hehehe..
Sekarang aku xluah kat cni.. tapi luah d tempat lain..
Agak aktif jugak meluah dsana..
Aku selesa di sana..
Sekiranya anything happen to me..
In sha Allah ade org akan jumpe space luahan aku itu..
Takde nak karang panjang2..
Ade msa kita jumpe lagi Mind Spoken..
Never forget u..
I will make u active again..
Jumpe lagi readers! mish u so much!
Tataaa!

1 comments:

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

8share