follow me

Monday, October 19, 2015

Aku biasa-biasa jerrr

Assalammualaikum..
Hello readers!!
Ade ker readers?? hahaha!
Lama giler menyepi dalam dunia blog ni..
Ape cer babe? How r u??
Ko tnya org bt ape..
Kau tu ape citaaqqqq??? haha
Aku? aku biasa2 jer..
Cuma skrg ak dah xmain sosial media sgt..
Now jgn carik aku kat FB.. (dah xmain)
Yang ak aktif cuma wassap & Instagram..
Twitter hanya tempat aku untuk buat duit secara on9..
Kerja part time babe!
Alhamdulillah dah start bekerja..
Wow!! wanita bekerjaya skrg..
Bagi sesiapa yang tahu slps bertnya sendiri dgn aku.. mereka tahu lah..
Bagi yang xtau.. maaf saya cuma xsuke kecoh2..
If nak tau bertnya laa sendiri dengan aku..
Now ak nk jalani hidup biasa2 jer..
Biasa2 itu bt hidup ak lebih tenang..
Bukan nk sombong.. bukan nk lupa diri.. bukan xingt kwn..
Cuma masing2 skrg dah ade hidup masing...
So jalanilah hidup masing2 tu..
Aku pon dah xnk berharap pada manusia..
So now.. biasa2 jer la..
Allah Yuftah Alaikum untuk semua..


0 comments:

8share