follow me

Friday, October 23, 2015

Tak sedap hati..


Assalammualaikum..
Selamat pagi..
Emm.. siyes! sekarang ni aku sangat xsedap hati.. huhu
Sakit wooooo
Rase macam nak sakit..
Dengan mual2 sume..
Selera makan xyah cakap laa.. Mmg xde langsung!
Tido pon lg laa xlena..huhu
Jangan risau mandi tetap basah..
Biasanya kalo ati xsedap mungkin antara2 ini berlaku...
Antaranya...
Mungkin aku stress..
Mungkin ade buat salah dengan orang secara sengaja or xsengaja..
Mungkin ade mimpi benda yang merisaukan or menakutkan..
Sebab instint aku ni kuat..
Kadang2 benda tu blm berlaku or sedang berlaku aku dah dpt rase dulu..
Dan mungkin...
Betol laa.. something bad is going to happen..
HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Xsuke laa rase camni..
Sakit sgt!
Aku kalo rase camni..
Aku hnya pk sorg jer..
Dia btol2 ok ker?
Ker bt2 ok..
Nampak bbrpa arini dia nmpak lain sgt..
Tapi aku xnk tego..
Mungkin dia xde mood..
If dia rase selesa nak share dia akn share..
So i jz wait..
Emm..Fihifzillah..
Aku sayang sume orang yang aku sayang..
Jaga n lindungilah meraka Ya Allah..
Dan sekiranya xsedap ati ni ade kena mengena dgn diri aku sendiri..
Aku mintak ampun dan maaf dari semua sekiranya ada salah silap scara sngaja or xsengaja..
Maaf aku xsempurna..huhu..

0 comments:

8share