follow me

Monday, November 9, 2015

Cuti Tersepit..

Mujeranggedi ranggedi.. mood hindustan ckit!

Assalammualaikum..
Kita mulakan entry kali ni dengan teka-teki
Macam nak deep jer.. Tapi xbpe nak deep..
Apa benda tu?? haha!
DEEPAVALI!
Mesti ramai yang buat cuti tersepit kn?
Maklum laa esok Deepavali!
Hari ini aku tak cuti pon..
Sok baru aku cuti nak pecahkan kelapa.. haha!
Hari ini befday my sisfren..
Happy Befday kakak!
Maaf tahun ni xde suprise yer..
Jz wish tanda ingatan n adek hargai kewujudan kakak dalam idup adek..
adek always doakan yg terbaik tuk kakak..
Sayang kakak sangat sangat! muaahhh muahhhh
Dan bru ku tahu yg arini befday adiba ahmad jugak..
Diba ni kawan or senior master aku..
Aku paham perasaan dia sekarang..
2 tahun dia still mencari kerja..
Aten doakan semoga diba dmurahkan rezeki n cepat2 dapat kerja..
In sha Allah..
Satu pesanan aten untuk diba..
Jangan pernah putus asa yer..
Aten akan tulun diba setakat mane aten mampu..
Selain itu, seingat aku..
Arini befday mak cik aney jugak..
Happy befday mak cik!
Esok ape nak bt yer selain pecahkan kelapa..
Ape lagi kemas umah.. kemas bilik.. basuh baju..
Beronok ronok laa aku kat umah tu..
Layann kan jela..
Maklum lah.. Lonely person..
Sob sob..
Ok laa.. jumpe next entry nnt..
Tataaaaaaaaa

0 comments:

8share