follow me

Tuesday, November 3, 2015

Hargailah dan Fahamilah...


Assalammualaikum..
Selamat pagi..
Korang ade orang yang korang sayang takk??
Tipu xde kan..
Tak kesah laa yang korang sayang tu family ker, bf ker, gf ker, kawan ker, dll..
Korang sayang mereka sume tu camne?
Bagi aku..
Siapa kenal diri aku ni..
Aku ni biasa2 jer..
Dari family pon biasa2 jer..
Tapi since aku dah sayang seseorang tu...
Aku always nak care dier..
Pantang tgk dia susah..
Pantang tgk dia sedih..
Pantang tgk dia melawan dengan segala emosi..
Senang cakap..
Aku akan hargai kewujudan dia dalam hidup aku..
Walaupon dia ade banyak kekurangan..
Aku akan tetap terima diri dia seadaanya..
Tapi bagi mereka yang bercinta..
Aku selalu tengok kawan2 aku bercinta..
Sume mengalami masalah yang sama..
Masa mula nak dapatkan macam2 effort bole tengok..
Care plk xyah ckp.. mmg care abes..
Tapi bla dh dapat?
Ko buat mcm ade xde jer..
Bla nk carik..
Bla xnk ko bt hal ko sendiri..
Macam sampah..
Ingat statement ni!
"Cuba hargai saya selagi saya masih cinta.. BUKAN hargai saya bila saya dah terluka"
Time ni..maksudnya korang dh terlambat!
One more thing..
If kita sayang org kita sayang tu..
Tolonglah fahami isi hati dia..
Jangan always buat ati dia terluka..
Dia marah ker? Dia sedih ker?
Sume bersebab..
Xkan tetiba nak marah sesuka ati.. btol x?
So fahamilah isi hati dia..
Hati wanita hanya perlukan perhatian..
Kami penat nak pujuk ati kami sendiri..
Penat nak jaga ati org len jugak..
Sampai masa.. kami penat nak layan kerenah manusia..
Masa tu jangan cari kami..
Sebab kami dah penat..
Penat...
 

0 comments:

8share