follow me

Tuesday, December 1, 2015

Hiburan: Muzik-muzik Separuh Akhir 30 (Minggu ke-2)


Assalammualaikum..
Berakhir sudah bulan November..
Hye Disember!!
Bulan terakhir untuk tahun 2015..
Bagi mereka yg ada pasang azam, dah tercapai azam korg??
If belom.. Don worry.. U still have the time..
Go for it!!
Bagi yg sudah..
Syukur Alhamdulillah..
Bagi aku pula, tahun ni memang xde pasang azam..
Aku now jz go with the flow..
Yang jadik tetap akan terjadi..
Allah yang tentukan..
Itulah permainan hidup..
So im on the game right now!
Bring it on..
Aku ni single..
So now i jz want to enjoy my life..
Korang suke muzik takk??
Aku?? Suke gler!!
Dalam setiap lagu ade kisahnya tersendiri..
Ade kenangannya tersendiri..
Sume tu dicerita melalui muzik..
Ade lagu yg happy2..
Ade lagu yg sedih2..
Sume aku layan..
Now lagu yg aku layan..
Mostly sumenya ade kisah dengan sahabat aku..
Aku bole sayu n sedih bila feel lagu2 tu sume..
Nak djadikkan cerita ahad lepas aku n sisfren pg lg muzik2 separuh akhir 30 kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam..
Ikutkan plan asal..
Sepatutnya aku bawak sisfren pg tengok gegar vaganza 2 kat Dewan MBSA, Shah Alam..
Tapi xde rezeki..
Ade hikmah tu..
Sebab aku dgr org dpt tiket pon xdpt seat nk duduk..
Baik balikk..
So tengok laa rezeki minggu ni..
If dapat tiket aku nak bawak dia pg sane..
Dengar cerita mggu ni final..
If xdapat tiket gegar vaganza..
Aku try dapatkan tiket lain pulak..
Maybe Juara Parodi! ha ha ha
So malas nk berceloteh panjang...
Aku persembahkan pic sekitar muzik2 separuh akhir 30 (minggu ke2)!
Kali ni aku datang dengan lens panjang ok..


Bunkface- Malam ini kita punya

Sandra-Hey Kau!

Caliph Busker-Hanya Namamu

Aziz Harun-Senyum :)

Black-Mana Mungkin

Akim & Majistret- Potret

Noh Hujan- Angin Kencang

Alyah- Syurga

Sofazr ft Rj & Asfan- #Peristiwa

Stacy ft Altimate- Not For Sale
LAGU TERBAIK MINGGU KE-2! POTRET!!!!!!!!!!
Ok..
Itu sahaja..
Jumpe next entry..
Tataaaaaaaaaaaaaaa

0 comments:

8share