follow me

Thursday, December 17, 2015

JJCM: ROA by Jovian Mandagie


Assalammualaikum..
Hye Mind Spoken!!
Long time no see u... ha ha ha..
Bukan malas..
Cuma xde msa nak update..
Aku banyak citer nak cakap dengan kau..
Sape kau??
Kau laa... sape lg?? ha ha ha..
2 minggu lepas..
Hari sabtu kalo xsilap laa..
Aku n my sisfren kuar pg dinner..
Memang malam tu aku cakap dengan dia..
Nak blnja dia makan kat Jovian Mandagie..
Shah Alam memang melambak kedai makan..
Sampai dah xtau n bosan nk pilih tempat makan..
Last2 otak ni terpk laa nak bawak dia g makan kat sane..
Bukannya ape..
Orang dok ckp yg kedai makan tu MAHAL!
Teringin laa aku nak tau mahal camne sgt laa makanan kat sane..
Pastu nak tau menu kat sane..
So malam sabtu aritu pg laa aku ke sana..
Emm.. tengok dari luar memang exclusive..
Tiap kali lalu mst rase diri xmampu nak duduk makan kat ctu..
Tapi aku pk tempat makan termahal yg aku tau cuma laa makan kat Menara KL (dinner)..
Sooooo
Takkan laa.. setakat kedai atas tanah tepi jalan ni mahal sangat..
Sesampainya di sana..
Rupe2nya makanan dia makanan Indonesia..
Al kisahhhh..
Aku xtau nak makan ape..
Last2 bedal je laa ape2 labu.. ha ha ha
Harga kat sane xde laa semahal yg dsangka..
Orang kata harga standard makanan laa..
So pd sape2 yg takut takut mcm aku nak masuk kedai ni..
Pg laa mencuba..
Anda pasti tak kan datang lagi.. he he he..
Bukan tak sedap..
Cuma menu dia xkna dengan tekak.. hihi
Tapi untuk environement sangat santai..
Sesuai laa utk couple2 yang nk dating sambil chit chat chit chat..
Itu sahaja..
Sekian..
Layan gambar pulak..

View dari luar

view dr dalam.. xde orang.. krik krik krik..

krik krik krik..

Nasi Goreng ROA! (sisfren punya)
Budak xabes makan! makan sprh jer.. setelah sekian lama xmkn nasi.. (sakit: xde selera)

0 comments:

8share