follow me

Tuesday, January 12, 2016

Extreme Park Seksyen 13 Shah Alam: Wall Climbing


Assalammualaikum..
Hye mind spoken..
Dengan ko jelaa aku bole borak
Tu pon ko bisu..
Aku jer yang nak kena cakap.. haha
Bole laa.. Bole laa..
Dari takde kan??
So arini aku jz nak share aktiviti hujung minggu aku aritu..
If org tgk aku ni..
Mesti diorg akan cakap aku ni asyik jalan jer..
Emm..
Malas nak cakap..
Malas nak explain..
Orang takkan pernah nak paham..
So i jz do it wat i want..
Yes i do..
Im lonely person..
Boring person..
Nothing person..
Nobody..
Bukan siapa2 pon..
Hanya insan biasa sahaja..
So dengan aktiviti2 ni laa..
Aku dapat release my mind untuk seketika..
Bersyukur walaupon hanya seketika..
So what i do last weekend??
WALL CLIMBING!!
Dengan sape lg..
Dengan my sisfren laa..
Dah lama dah kami survey wall climbing ni..
Cuma blm ade kesempatan nak naik..
Kakak laa nak challenge diri naik benda alah ni..
Dulu-dulu aku pernah try naik wall climbing..
U know what??
Aku xlh angkat badan aku sendiri panjat dinding tu..
So bla nak nek wall climbing aritu..
Siyes aku nervus..
Aku takut xlh nek langsung..
Dah laa aku ni penggayat orgnya..
Bedal laa labu..
So i challenge myself!
Alhamdulillah..
We did it!
Kami berjaya challenge diri kami..
Untuk pengetahuan korang..
Bagi yg ingin mencuba wall climbing di sini..
Korang kena bayar sebanyak RM15 utk 4 kali naik..
So ape lg..
Challenge urself!
Jom tengok gambar pulak..

Before nek kena isi borang ni dulu yer..


di hadapan extreme park

Extreme park!

Bole sewa roller blade jugak.. RM10 (1 jam)

Paling ramai org main skateboard..

sisfren + adekfren

sisfren nek dulu

go kakak go!!

kling kling kling.. yeah u did it! 

turun time..

wa ckp lu.. nk cecah kaki kat tanah lutut keletaqq..

Ok my turn!

nervus baq hang.. 

tinggi dah.. mcm xcaya jer aku kt ats tu.. haha

kling kling kling.. yeahhh!! i did it!
twun twun.. ceq gayat..

the wall!

our trainer! thank you so much.. 

EXTREME PARK SHAH ALAM

Alamat: Jalan Lompat Pagar 13/37, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor, Malaysia

No HP: 012- 2878787,  012- 2617033



Habis sudahhh..
Inilah aktiviti kami petang sabtu aritu..
Alhamdulillah..
Seronok..
Aku suggestkan korang pg mencuba..
Tak cuba tak tahu bole buat or x..
Yedokkk..
Ok laa..
Tataaaaaaaaaaaaaaa

0 comments:

8share