follow me

Tuesday, September 27, 2016

Terengganu: Malam Berinai


Assalammualaikum..
Emm.. xde masa pulak nak update blog ni..
Ni ak curi2 masa ckit update blog before ade kelas kol 11 nanti..
Walaupon dah basi citer Terengganu ni..
Aku tetap nak share..
Sebagai memori..
Selepas puas berjalan di Kuala Terengganu..
Aku n kakak balik semula ke Dungun ptg tu jugak..
Malam tu kami diajak untuk pakai inai..
So xyah nak taip panjang2..
Aku share pic sekitar malam pakai inai tu..

Pengantin

Its starting..

L.O.V.E.

On progress..

Berseni btol lahaiiii

Kalo ak memang tak laa.. aku lumur jer hjg jari.. abes citer.. haha

enjoy d inai..

Tarammmm! siap dahh..

Tangan sape tu???

Tangan sape ni??
Siap dah! 
Ni 1st time aku pakai inai ukir2 kat tangan..
Kita pnya biasa2 jer..
Tapi ok laa..
Asalakan dapat mencuba..
Nexttt!! citer pasal hari nikah pulak yer..
Tunggguuuuuuuuuuuuu

0 comments:

8share